26 november 2025

administratief medewerkster Centraal Parochiesecretariaat voor 20 uur

GEVRAAGD PER DIRECT

Administratief medewerkster Centraal Parochiesecretariaat voor 20 uur
Werkdagen/tijden in overleg
Werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Onderhouden relevante contacten met medewerkers/vrijwilligers in de parochie
- Sorteren, beoordelen, verspreiden en afhandelen van inkomende post
- In-en uitschrijvingen parochianen
- Facturatie van verleende diensten
- Verwerken van facturen in de administratie
- Secretariële ondersteuning
Functie-eisen:
- Een aantal jaren relevante werkervaring in een soortgelijke functie
- Minimaal MBO werk – en denkniveau
- Uitstekende kennis van het MS office pakket
- Bij voorkeur ervaring met Exact online
- Bij voorkeur rooms-katholiek
- Uitstekende beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je kunt snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden
Wat bieden wij:
Een leuke afwisselende baan. Een tijdelijk dienstverband voor een jaar met uitzicht op vast dienstverband. Werkuren/dagen in overleg, pensioen, vakantiegeld. Deze functie valt onder het CAO zorg en welzijn.
Vragen:
Voor meer informatie en uw sollicitatie kunt u contact opnemen met Bartholde van der Loos (secretaris bestuur) op telefoonnummer 06-15286157
Parochie HH Nicolaas Pieck en Gezellen
T.a.v. de secretaris
Hekelingseweg 15
3206 LA Spijkenisse
bestuur@rk-npg.nl